lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesävaatteita vauvelille



Lämpimät ilmat yllättivät, ja huomasinkin että meiltä puuttuvat lyhythihaiset bodyt, sortsit....no niitä on nyt sitten yritetty suristella aina kun vain ompelus koneen ääreen vain pääsee vilahtamaan. Siinä sivussa on toki pitänyt pyöräyttää jotain kesävaatetta myös tytölle ja jopa itsellekin. Niistä myöhemmin lisää, kunhan ehdin. 



Kaavana tuttu Ottobre, hihat vain lyhensin. Satumetsä trikoo tilattu Lasten Taikamaasta.
Kanttaukset resorilla. 

Olen jokin aika sitten hankkintu Berninan peitetikkikoneen ja nyt aikani testattua. olen todella tyytyväinen. Säätöihin ei tarvitse paljon koskea, hyppytikki on melkeinpä taakse jäänyttä elämää ja kanttaukset voi tehdä surutta resorilla, single trikoolla jne. Mies teki minulle virityksen, jolla sain kantinkääntäjänkin paikoilleen. Tästä aiheesta laitan myöhemmin juttua, kuvia olen jo napsinut valmiiksi. Janome vielä kököttää surullisena nurkassa, varmaankin joutuu etsimään jossain vaiheessa uuden kodin...Toisethan ovat tulleet hyvin toimeen Janomen kanssa, mutta minulla ei sitten varmaan pinna riittänyt testailuun ja säätelyyn ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti